»Marže pri naftnih derivatih ne pokrivajo stroškov poslovanja in so skoraj trikrat nižje od povprečja v Evropski uniji. Stroški podjetja rastejo, marže se nižajo, tu ni logike.«
»V Sloveniji imamo regulacijo cen, ki marže na nekatere naftne derivate postavlja na nesprejemljivo nizko raven, ki je obenem daleč najnižja v EU-ju. Tako določena regulirana marža ne zadošča za pokrivanje stroškov rednega poslovanja z gorivi in derivati ter posledično ogroža prilagajanje zahtevam evropskega zelenega dogovora.«
»Najvišja dovoljena marža po uredbi o regulaciji pogonskih goriv v Sloveniji je deset centov na liter, kar je najmanj v Evropski uniji in niti polovica povprečne marže v Uniji.«
»Zaradi teh odločitev bodo trpeli predvsem evropski potrošniki, v Evropski uniji pa se lahko pojavi velik primanjkljaj naftnih proizvodov.«
»Najvišja dovoljena marža po uredbi o regulaciji pogonskih goriv v Sloveniji je deset centov na liter, kar je najmanj v Evropski uniji in niti polovica povprečne marže v Uniji. Takšna marža ne pokriva stroškov zaposlenih, logistike, investicij in vzdrževanja ter absolutno ni dovolj za razvoj, še posebej v okviru zahtev po zelenem prehodu.«
»Najvišja dovoljena marža po uredbi o regulaciji pogonskih goriv v Sloveniji je deset centov na liter, kar je najmanj v Evropski uniji in niti polovica povprečne marže v Uniji. Takšna marža ne pokriva stroškov zaposlenih, logistike, investicij in vzdrževanja ter absolutno ni dovolj za razvoj, še posebej v okviru zahtev po zelenem prehodu.«
»V Sloveniji imamo še vedno najnižjo trgovsko maržo za goriva v EU-ju, ob tem pa regulirana formula za določanje cen naftnih derivatov ne vključuje vseh stroškov nabave, zlasti stroška obvezno vmešane biokomponente.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju